Rusça Otel Rezervasyonu



DİYALOG 1:
 
- Добрый день! 
İyi günler

- Здравствуйте! 
Merhaba

- Я хочу забронировать номер. 
Rezervasyon yaptırmak istiyorum.

- На какое число вы хотите забронировать номер? 
Hangi gün için rezervasyon yaptırmak istiyorsunuz?

- На пятое июня. 
Beş haziran.


- На сколько вы планируете остаться? 
Ne kadar kalacaksınız?

- На две недели. 
İki hafta

- Хорошо. Какой номер вы хотите: на одного или на двоих? 
Tamam. Odanız tek kişilik mi, yoksa çift kişilik mi olsun?

- На двоих. 
Çift kişilik

- Скажите, пожалуйста ваше имя и фамилию. 
Adınızı söyler misiniz?

- Алексей. 
Aleksey.

- Спасибо. Мы будем рады видеть вас. 
Teşekkürler. Görüşmek üzere.



DİYALOG 2:


- Добрый день! 
İyi günler


- Здравствуйте! 
Merhaba


- Меня зовут Алексей. Я забронировал номер в вашей гостинице неделю назад. 
Adım Aleksiy. Bir hafta önce otelinizde bir oda için rezervasyon yaptırmıştım.


- Минуточку. Да, для вас есть номер на две недели. 
Bir saniye. Evet, 2 hafta için 2 kişilik bir reservasyonunuz var.


- Но я прилетел один, поэтому я хочу поменять номер. 
Fakat yalnız geldim, odayı değiştirmek istiyorum.


- Да, конечно. Мы можем предложить вам одноместный номер на десятом этаже. 
Evet, tabiki. Dokuzuncu katta tek kişilik bir odamız var.


- Сколько стоит номер в сутки? 
Odanının günlüğü ne kadar?


- Пятьсот рублей. Вас устраивает такой номер? 
Beşyüz ruble. Size uygun mu?


- Да.  
 Evet


- Тогда ваш номер 935. Пожалуйста, заполните этот бланк. Вот ваш ключ. 
O zaman oda numaranız 935. Lütfen formu doldurun. İşte anahtarınız.

Hiç yorum yok: